ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ДІЛОВОЇ НАРАДИ

  • L.F. Kaskova Українська медична стоматологічна академія, Полтава, Україна
  • O.A. Kulay Українська медична стоматологічна академія, Полтава, Україна
  • A.V. Artemiev Українська медична стоматологічна академія, Полтава, Україна
  • I.Yu. Vashchenko Українська медична стоматологічна академія, Полтава, Україна
Ключові слова: дистанційна робота, ділова нарада, види нарад, помилки, складності.

Анотація

На сьогодення важливим для ефективної праці є правильна організація дистанційного спілкування. Ділова нарада - невід'ємна складова робочого процесу, під час якої відбувається обмін інформацією, приймаються управлінські рішення, розв'язуються внутрішньоорганізаційні проблеми. Дистанційні наради часто ускладнюються суперечками і безпредметними розмовами, що позначається на їх ефективності. Неефективні наради не приносять користі для процесу і відволікають співробітників від їх безпосередніх обов'язків. Тому метою даної статті стало з'ясування чинників ефективності дистанційної ділової наради. Проблеми онлайн нарад полягають в тому, що люди не слухають тих, хто говорить, не реагують на те, що відбувається на зібранні, не хочуть слухати інших і намагаються поговорити самі, різні технічні можливості, різна підготовка учасників до такого формату, формати можуть бути різними і деякі з них передбачають підготовку, у неможливості швидкого розуміння реакції учасників. Висновки. Досвід дистанційної роботи показав важливість правильної організації і проведення ділової наради. Для організації ефективної дистанційної наради завжди треба продумати до якого виду вона буде відноситися. Попередити помилки і складності можливо, якщо передчасно побудувати структуру наради і продумати варіанти залучення співробітників.

Посилання

1. Shokham A, Lavy NB. Soveshchanyia po Adyzesu [Adizes meetings]. Moskva; Mann, Yvanov y Farber; 2017. 333 p. (Russian).

2. Adizes I. Upravljaja izmenenijami. Kak jeffektivno upravljat izmenenijami v obshhestve, biznese i lichnoj zhizni [Managing change. How to effectively manage changes in society, business and personal life]. Moskva: Mann, Ivanov i Farber; 2014. 368 p. (Russian).

3. Kharvi R, Majjkl F. Pochemu ne rabotajut komandy [Why commands do not work]. Moskva: Dobraja kniga; 2005. 304 p. (Russian).

4. Gordeeva VI. Kross-funkcional'noe vzaimodejjstvie v informacionnojj podderzhke biznesa. [Cross-functional interaction in business information support]. Nauchnye zapiski molodykh issledovatelejj. 2015; 2: 40-44. (Russian).

5. Kaskova LF, Andriianova OYu, Kulai OO, Vashchenko IYu. Rol orhanizatsii ta metodychni osnovy kontroliu znan dlia vdoskonalennia yakosti pidhotovky ctudentiv-inozemtsiv [The organization role and base methodological knowledge control improving the quality of foreign students training]: Aktualni pytannia medychnoi (farmatsevtychnoi) osvity inozemnykh hromadian: problemy ta perspektyvy: zbirnyk statei navch.-nauk. konf. z mizhnar. uchastiu, Poltava, 22 lystopada 2018 r.; Poltava; 2018. p. 43–45. (Ukrainian).

6. Karpenko OO, Kaskova LF, Andrіjanova OJu. Suchasnі tekhnologії upravlіnnja navchal'nim procesom u vishhikh navchal'nikh zakladakh. [Modern technologies of educational process management in higher educational institutions]. Suchasnі tekhnologії upravlіnnja navchal'nim procesom: materіali Mіzhnarodnoї navchal'no-naukovoї konferencії; Poltava; 2014. p. 93-94. (Ukrainian).

7. Vetluzhskikh EN. Sistema voznagrazhdenija. Kak razrabotat celi i KPI. [Reward system. How to develop goals and KPI]. Moskva: Alpina Pablisher; 2013. 216 p. (Russian).
Опубліковано
2020-12-30
Як цитувати
Kaskova, L., Kulay, O., Artemiev, A., & Vashchenko, I. (2020). ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ДІЛОВОЇ НАРАДИ. Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, 20(4), 176-179. https://doi.org/10.31718/2077-1096.20.4.176
Розділ
ГУМАНІТАРНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕДИЦИНИ, ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ШКОЛІ